LionsDive

Bij de rebranding van LionsDive Beach Resort, een veelzijdig hotel op zonnig Curaçao, hoort een nieuwe Online Marketing Strategie. Hierbij lag voor Economy de focus op de ontwikkeling van de missie, visie, buyer persona’s en materiaal voor Display Advertising. Dit samen met SEA resulteerde in een flink lagere Cost Per Sale dan het jaar ervoor, meer naamsbekendheid en online boekingen.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename bereik +300 %
  • Behaalde boekingen +120 %

Alle resultaten op een rijtje:

  • Toename van het aantal (nieuwe) boekingen
  • Nieuwe strategie gecreëerd
  • Flink lagere CPS
  • Toename bereik Facebook
  • Toename online zichtbaarheid via Google Organisch, Google Adwords en Facebook Advertising
  • Bezoekersfunnel in kaart gebracht door middel van cross
  • Cookieperiode verlengd met geavanceerde tools voor optimale inzet van Retargeting
  • Implementatie van call tracking met doorschakelnummers voor de verschillende landen

Dit zegt de klant:

"Na inmiddels al enkele jaren samenwerking met Economy kan ik zeggen dat dit bureau zich onderscheidt door inhoudelijke kennis en overzicht over projecten te combineren. Dat geeft rust en richting voor opdrachtgevers."

LionsDive

5/5 - (1 stemmen)

LionsDive

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Realiseer meer boekingen en brand awareness

Secundaire doelstelling:
Ontwikkel display materiaal en online marketing strategie die bij de nieuwe branding past

 

Strategie en proces

Realiseer meer boekingen door een nieuwe online marketing strategie en activiteiten.

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner