RAI

De RAI Amsterdam organiseert ieder jaar 's werelds grootste vakbeurzen. Tijdens de beurzen worden productlanceringen gepresenteerd door exposanten uit meer dan 40 landen. Economy heeft door middel van Google Ads, Facebook en LinkedIn het internationale bereik van de beurzen sterk vergroot en flink meer bezoekersregistraties gerealiseerd. Economy heeft geholpen bij 8 beurzen in meer dan 50 landen.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename (internationaal) bereik +300 %
  • Behaalde registraties t.o.v. de doelstelling +120 %
  • Geholpen bij verschillende beurzen 8

Alle resultaten op een rijtje:

  • Sterke toename van het aantal (nieuwe) registraties
  • Toename bereik LinkedIn
  • Toename bereik Facebook
  • Toename brand awareness
  • Verbetering van de online zichtbaarheid via een succesvolle Ads campagne
  • Geholpen bij 8 beurzen

Dit zegt de klant:

"Economy heeft ons voor diverse (internationale) beurzen geholpen met zeer succesvolle Google Ads en Social campagnes. Direct was er sprake van een heldere, professionele en duidelijke aanpak. Door de toewijding en deskundigheid van Economy zijn de afgesproken targets ruimschootsbehaald, iets waar wij zeer tevreden over zijn."

Nick Kerschgens Online Marketeer RAI

5/5 - (1 stemmen)

RAI

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Realiseer meer bezoekersregistraties.

Secundaire doelstelling:
Bereik doelgroepen die nog niet bekend zijn met de beurs.

 

Strategie en proces

Realiseer meer registraties door de uitbreiding van online marketing activiteiten o.a. Google Ads en de inzet van social media kanalen (Facebook & LinkedIn).

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner