Horecava

Horecava is al meer dan 65 jaar dé horecabeurs in Nederland waar professionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen elkaar kunnen ontmoeten. Economy heeft door middel van Google ads, Facebook en LinkedIn het bereik van Horecava verhoogd en meer bezoekersregistraties gerealiseerd. Economy heeft geholpen bij 8 beurzen.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename bereik social +300 %
  • Behaalde registraties t.o.v. de doelstelling +120 %
  • Geholpen bij verschillende beurzen 8

Alle resultaten op een rijtje:

  • Sterke toename van het aantal (nieuwe) registraties
  • Toename bereik LinkedIn
  • Toename bereik Facebook
  • Toename brand awareness
  • Verbetering van de online zichtbaarheid via een succesvolle Google Ads campagne
  • Geholpen bij 8 beurzen

Dit zegt de klant:

"Economy heeft ons voor diverse (internationale) beurzen geholpen met zeer succesvolle Google Ads en Social campagnes. Direct was er sprake van een heldere, professionele en duidelijke aanpak. Door de toewijding en deskundigheid van Economy zijn de afgesproken targets ruimschootsbehaald, iets waar wij zeer tevreden over zijn."

Nick Kerschgens Online Marketeer RAI

5/5 - (1 stemmen)

RAI HORECAVA

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Realiseer meer bezoekersregistraties.

Secundaire doelstelling:
Bereik doelgroepen die nog niet bekend zijn met AQUATECH.

 

Strategie en proces

Realiseer meer registraties door de uitbreiding van online marketing activiteiten en de inzet van social media kanalen (Facebook & LinkedIn).

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner