RAI

De METSTRADE in Amsterdam RAI is 's werelds grootste vakbeurs voor de pleziervaart. Tijdens de B2B beurs worden productlanceringen gepresenteerd door exposanten uit meer dan 40 landen. Economy heeft door middel van Facebook en LinkedIn het bereik van METSTRADE vergroot en meer bezoekersregistraties gerealiseerd. Economy heeft geholpen bij 8 beurzen.

Indrukwekkende resultaten

  • Toename bereik social +300 %
  • Behaalde registraties t.o.v. de doelstelling +120 %
  • Geholpen bij verschillende beurzen 8

Alle resultaten op een rijtje:

  • Sterke toename van het aantal (nieuwe) registraties
  • Toename bereik LinkedIn
  • Toename bereik Facebook
  • Toename brand awareness
  • Verbetering van de online zichtbaarheid via een succesvolle Adwords campagne
  • Geholpen bij 8 beurzen

Dit zegt de klant:

"In een relatieve korte periode is er door Economy een succesvolle Google Ads en Social campagne opgezet voor één van onze evenementen. Direct was er sprake van een heldere, professionele en duidelijke aanpak. Door de toewijding en deskundigheid van Economy zijn de afgesproken targets behaald, iets waar wij zeer tevreden over zijn."

Nick Kerschgens Online Marketeer RAI

5/5 - (1 stemmen)

RAI METSTRADE

Doelstellingen

Primaire doelstelling:
Realiseer meer bezoekersregistraties.

Secundaire doelstelling:
Bereik doelgroepen die nog niet bekend zijn met METSTRADE.

 

Strategie en proces

Realiseer meer registraties door de uitbreiding van online marketing activiteiten en de inzet van social media kanalen (Facebook & LinkedIn).

 

Diensten die zijn ingezet bij deze campagne

  • Business Class, Economy prijzen
  • 20 jaar ervaring
  • Google Premier Partner