SEA in België
Het lijkt misschien alsof wij op een lijn zitten met onze zuiderburen op het gebied van taal, maar niets is minder waar. Er zijn wel degelijk verschillen, en het is belangrijk om hier rekening mee te houden wanneer u aan een SEA-campagne in België begint. Als eerste is het belangrijk om zoveel mogelijk Vlaamse termen toe te passen in de advertenties, Belgen zullen dan eerder op je advertentie klikken. Daarbij is het ook belangrijk om minder direct te zijn in de call-to-actions, hier houden Belgen namelijk niet zo van. Gebruik bijvoorbeeld in plaats van de woorden ‘’Bestel nu’’ zachtere termen als ‘’In de winkelwagen’’.
Waarom zoekmachine adverteren?
Zoekmachine adverteren (SEA) is het inkopen van advertentieruimte boven de organische zoekresultaten in zoekmachines zoals Google en Bing door in een veiling te bieden op zoekwoorden die relevant zijn voor uw website. U betaalt een bepaald bedrag per bezoeker. Google Ads uitbesteden zorgt direct voor nieuwe bezoekers, klanten, leads en sales. Daarnaast biedt deze dienst u de mogelijkheid om doeltreffend te adverteren. Omdat wij al meer dan 20 jaar ervaring hebben met SEA in België en partner van Google zijn, weten wij precies hoe we het maximale resultaat uit uw budget kunnen halen. Zoekmachine adverteren vergroot de online vindbaarheid van uw website en helpt u om op te vallen tussen alle concurrenten.