SEA in Duitsland
U kunt ervoor kiezen om uw Duitse doelgroep te bereiken, door te gaan adverteren in Duitse zoekmachines. Om dit succesvol te laten verlopen, is het van belang om rekening te houden met de verschillen tussen Nederland en Duitsland. Als eerste is het belangrijk om de juiste betaalmethodes aan te bieden. Wanneer mensen op uw productadvertentie van klikken, is het van belang dat zij gemakkelijk kunnen betalen. Waar Nederlanders de meeste aankopen doen door middel van iDeal, is PayPal in Duitsland de populairste betaalmethode. Het is dus belangrijk om ervoor te zorgen dat deze betaalmethode op uw website beschikbaar is.
Duitsers gedragen zich online ook anders dan de Nederlandse bevolking. Waar Nederlanders regelmatig internationale websites bezoeken, doen Duitsers dit veel minder. Zij zoeken vaak in hun eigen taal op hun eigen platformen. Het is verstandig om op een van deze platformen te adverteren.
Waarom zoekmachine adverteren?
Zoekmachine adverteren (SEA) is het inkopen van advertentieruimte in zoekmachines zoals Google en Bing door in een veiling te bieden op zoekwoorden die relevant zijn voor uw website of door middel van display advertising op de voor u relevante doelgroep of middels Google Shopping. U betaalt een bepaald bedrag per bezoeker. Google Ads uitbesteden zorgt direct voor nieuwe bezoekers, klanten, leads en sales. Daarnaast biedt deze dienst u de mogelijkheid om doeltreffend te adverteren. Omdat wij al meer dan twintig jaar ervaring hebben met SEA in Duitsland en partner van Google zijn, weten wij precies hoe we het maximale resultaat uit uw budget kunnen halen. Zoekmachine adverteren vergroot de online vindbaarheid van uw website en helpt u om op te vallen tussen alle concurrenten.