Hieronder ziet u onze mogelijkheden om contact op te nemen
Dashboards en rapportages zijn onmisbaar bij een goede online marketing strategie. Dashboards geven in principe een overzicht van alle relevante trends en statistieken. Deze websitestatistieken zijn afkomstig van verschillende pagina’s, zoals Google Analytics, Google Ads en WordPress. Vervolgens worden alle gegevens verzameld in één duidelijk overzicht. Op deze manier kunnen we nieuwe ontwikkelingen nauw in de gaten houden en hier meteen op inspelen.
Wij zoeken precies voor u uit welke data interessant is om weer te geven. Het kan verwarrend en overweldigend zijn als er talloze irrelevante informatie in het overzicht te vinden is. Dit voorkomen we door een voorselectie te maken. Online marketing activiteiten worden voortdurend gemeten. Het dashboard is altijd up-to-date en geeft een melding wanneer er een plotselinge daling optreedt. Zo kunt u hier meteen op reageren.
Een dashboard dient vaak als hulpmiddel bij het maken van een rapportage. Deze twee dingen zijn niet hetzelfde, er zijn er een aantal verschillen. Dashboards laten namelijk niet precies zien waar veranderingen vandaan komen. Ziet u opeens een daling in het aantal bezoekers of conversies? Dan kunt u dit terugvinden in een uitgebreide rapportage. In deze rapportage is uitleg te vinden over bepaalde veranderingen. Daarnaast geven we met concrete actiepunten aan waar uw kansen en verbeterpunten liggen. Met dashboards en rapportages heeft u dus een duidelijk overzicht van alle veranderingen en trends en kunt u hier meteen op inspelen.
Zou je graag met ons de samenwerking willen aangaan, ben je benieuwd naar onze mogelijkheden of heb je gewoon een vraag? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 015-7503656. Onze specialisten staan je graag te woord. Ook bieden wij verschillende gratis scans aan!
Wij hebben 20 jaar ervaring, kennis en kunde. Dit heeft geresulteerd in meerdere certificeringen en accreditaties. Zie hieronder een overzicht.
De specialisten van Economy houden zich niet alleen bezig met de vraag “Hoe kunnen we de SEO-campagnes zo optimaal mogelijk inrichten?”. Nog veel meer vragen zij zich af: “Hoe kunnen we voor een optimale klantbeleving zorgen?” of nog belangrijker: “Hoe kunnen we ervoor zorgen dat u over de gehele customer journey zichtbaar bent bij uw doelgroep?”.
Bij zowel oriëntatie, evaluatie als de uiteindelijk aankoop moet uw bedrijf top-of-mind zijn! SEO kan hier een belangrijke rol in spelen, maar mogelijk bieden ook andere diensten, zoals display marketing, SEA of conversie-optimalisatie, u grote kansen. Economy bekijkt samen met u de mogelijkheden.
Hieronder een greep van de klanten waar wij in de afgelopen jaren succesvol mee samen hebben gewerkt.
Hieronder ziet u onze mogelijkheden om contact op te nemen
Wilt u graag een scherp aanbod op basis van uw huidige online marketing contract? Neem contact met ons op en wij bekijken de mogelijkheden. Uitgangspunt is om een voorstel te doen welk 20% voordeliger is tegen minstens dezelfde voorwaarden. Wij proberen echter altijd een nog beter resultaat neer te zetten. Kortom, business class tegen economy prijzen. Vraag nu een offerte check aan en bespaar.
Als online marketeer is het belangrijk om trends in de gaten te houden en om hier op in te spelen. Wij proberen dan ook regelmatig nieuwe technieken uit. In...
Amazon wordt momenteel nog niet optimaal benut door de meeste adverteerders. De Amerikaanse webwinkel heeft echter erg veel potentie. Zo is Amazon een van de grootste webshops ter wereld...
Voice search Technologie blijft zichzelf ontwikkelen en dit gaat sneller dan wat dan ook. Net wanneer je iets begint te snappen, komt er weer wat nieuws op de markt....
Heeft u interesse in onze service of heeft u een vraag over een van onze diensten? Laat ons contact met u opnemen! Wij bellen u graag terug.