Waarom zoekmachine adverteren?
Zoekmachine adverteren (SEA) is het inkopen van advertentieruimte boven de organische zoekresultaten in zoekmachines zoals Google en Bing door in een veiling te bieden op zoekwoorden die relevant zijn voor uw website. Je betaalt een bepaald bedrag per bezoeker. Google Ads uitbesteden zorgt direct voor nieuwe bezoekers, klanten, leads en sales. Daarnaast biedt deze dienst de mogelijkheid om doeltreffend te adverteren. Omdat wij al meer dan 20 jaar ervaring hebben met SEA en partner van Google zijn, weten wij precies hoe we het maximale resultaat uit het budget kunnen halen. Zoekmachine adverteren vergroot de online vindbaarheid van jouw website en helpt om op te vallen tussen alle concurrenten. Bovendien helpt Economy je sinds kort met het vergroten van je zichtbaarheid met SEA voor AI.
Samenwerken met Economy
Wij nodigen je graag uit voor een vrijblijvend adviesgesprek of gratis sea scan om de voordelen van zoekmachine adverteren voor jouw bedrijf te bespreken. Ons team van ervaren en gekwalificeerde professionals weet precies hoe het beste resultaat behaalt wordt. Door de resultaten en het zoekgedrag binnen uw markt continu te monitoren, spelen wij direct in op trends en veranderingen. De biedingen in Google Ads worden vervolgens aangepast op het gedrag van de potentiële bezoeker. Bovendien zorgen we ervoor dat de advertenties aantrekkelijk zijn en relevant blijven. Bv. onze geavanceerde API technologie zorgt ervoor dat jouw Ads campagnes automatisch actueel blijven op basis van de meest recente prijzen, aanbod en voorraad. Wij zorgen voor een grote toename van relevant verkeer, tegen lage kosten.
Verder vinden wij het bij Economy belangrijk om volledig transparant te zijn. Daarom bespreken we vooraf wat uw doelstellingen zijn en passen we ons campagnebudget daar op aan. Daarnaast houden we je op de hoogte van de vooruitgang via maandelijkse rapportages. Zo zie je precies hoe jouw budget besteed wordt. Wij zijn pas tevreden wanneer er optimaal rendement van het campagnebudget is.
Google Ads en Bing Ads
Hoewel Google Ads de meeste resultaten genereert, mag ook Bing Ads niet vergeten worden. Ook met de opkomst en integratie van ChatGPT wordt Bing Ads steeds interessanter en belangrijker. Momenteel voert 93% van de internet gebruikers een zoekopdracht uit via Google, en 7% van de internet gebruikers zoekt een product of service via Bing. Bovendien is het belangrijk dat de advertenties geschikt zijn voor mobiel gebruik. Sinds 2016 worden meer dan de helft van de zoekopdrachten op een mobiele telefoon uitgevoerd.
Synergie van SEA en SEO
Hoewel het mogelijk is om alleen SEA-technieken toe te passen, kunnen ook SEO-diensten een belangrijke bijdrage leveren aan het bereiken van jouw doelstellingen. In onze aanpak staat de synergie van SEA en SEO daarom centraal, waarbij wij gebruik maken van het See-Think-Do-Care Model (STDC-model). Dit model beschrijft de vier fases die consumenten doorlopen om tot een aankoop te komen. Deze fasen samen staan beter bekend als de customer journey. Toch is het zo eenvoudig nog niet om jouw marketingstrategieën op de customer journey aan te laten sluiten, omdat elke fase een andere focus en strategie vereist om de klant te bereiken. Wij combineren daarom SEA en SEO-strategieën.
Onze online specialisten helpen je graag verder
Zou je graag met ons de samenwerking willen aangaan, ben je benieuwd naar onze mogelijkheden of heb je gewoon een vraag? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 015-7503656. Onze specialisten staan je graag te woord. Ook bieden wij verschillende gratis scans aan!