Hieronder ziet u onze mogelijkheden om contact op te nemen
SEO gaat over het verbeteren van jouw positie van jouw website in de zoekresultaten van zoekmachines, waarbij onze experts onder meer kijken naar jouw content, zoekwoorden, User Experience en technische SEO. Bij technische SEO kun je onder meer denken aan antwoorden op vragen als: ‘Wat is de laadsnelheid van je website?’, ‘Is jouw website veilig?’ en ‘Is er sprake van duplicate content?’, Kan Google mijn website crawlen? Wordt Google niet belemmerd door Javascript issues? Wanneer jouw website technisch gezien goed functioneert, bied je bezoekers een prettige gebruikerservaring en schaalt Google jouw website hoog in de zoekresultaten in.
Wanneer onze experts voor jou een SEO-traject opstarten, voeren wij onder meer een technische SEO analyse uit. Deze bestaat onder andere uit de volgende elementen:
Kunnen zoekmachines de website crawlen? en hoeveel % van de pagina’s is momenteel geindexeerd door Google?
Komt dezelfde inhoud ergens anders op het internet voor of zijn bepaalde pagina’s identiek?
Google kijkt eerst naar de mobiele weergave van jouw website en daarna pas naar de desktopversie.
Heb je een duidelijk menu, link je intern en werk je met Google Search Console? Bij een goede interne linking kunnen bezoekers makkelijk op jouw website vinden wat ze zoeken.
Als jouw website niet snel laadt, verlaten bezoekers snel je website en beschouwt Google dit als slechte User Experience. Een technisch optimaal webdesign lost dit op.
Met een juiste implementatie van structured data kan Google extra informatie tonen in een zoekresultaat, dit zorgt voor een rijkere, interessante visualisatie.
Als jouw content gaat verhuizen, moet je nagaan of een pagina wordt doorverwezen naar de nieuwe pagina. Dit noemen we website migratie.
Zijn persoonsgegevens beveiligd als iemand jouw website bezoekt? Dit is van groot belang voor de positie van jouw website in de zoekresultaten.
Bevat jouw titels en metabeschrijvingen de juiste zoekwoorden?
Korte en leesbare URL’s met de juiste zoektermen en logische tekens maakt het makkelijk in te schatten wat een bezoeker op de pagina kan vinden.
Door de bovenstaande punten af te gaan, kunnen onze experts bepalen wat er goed gaat en op welke vlakken er verbeteringen doorgevoerd moeten worden. Op die manier zorgt Economy ervoor dat jouw website SEO technisch goed in elkaar steekt en hoger scoort in de zoekresultaten van Google.
Door jouw website te optimaliseren op basis van technische SEO maak je jouw website in de eerste plaats gebruiksvriendelijker. Zo vinden bezoekers makkelijker waar ze naar op zoek zijn en zijn hun gegevens beveiligd. Daarnaast zorg je ervoor dat Google jouw website snel kan doorlopen en begrijpen, ofwel dat je je website zoekmachine vriendelijk maakt. Technische SEO optimalisatie heeft daardoor als gevolg dat jouw website een hogere positie in de zoekresultaten van Google toegekend krijgt. Het resultaat hiervan? Meer bezoekers, meer conversies en meer omzet.
Wil je dat wij een technische seo scan voor je maken, wil je graag met ons de samenwerking aangaan, ben je benieuwd naar onze mogelijkheden of heb je gewoon een vraag? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 015-7503656. Onze specialisten staan je graag te woord. Ook bieden wij verschillende gratis scans aan!
Wij hebben 20 jaar ervaring, kennis en kunde. Dit heeft geresulteerd in meerdere certificeringen en accreditaties. Zie hieronder een overzicht.
Hieronder een greep van de klanten waar wij in de afgelopen jaren succesvol mee samen hebben gewerkt.
Heeft u interesse in onze service of heeft u een vraag over een van onze diensten? Laat ons contact met u opnemen! Wij bellen u graag terug.